poniedziałek, 29 stycznia 2018

Dekoracje z kaktusami - wprowadź do mieszkania meksykański styl

Dekoracje z kaktusami - przenieśmy się do stylu meksykańskiego , pełnego gorącego słońca i ciepłych klimatów.

Modne , na topie - dekoracje z motywem kaktusów. Dzisiaj piszę o tym aby Was zainteresować tą tematyką i podciągnąć pod pomysły do wystroju wnętrz.

Kaktusy w dekoracji pojawią się nie tylko w doniczce ja do tej pory - ale na ścianie, tekstyliach oknach itp... Będzie ich pełno :) Gdzie zastosować taki styl? Wszędzie - naprawdę. Jeżeli lubicie kaktusy w formie dekoracji /a nie te kłujące w doniczce/ szaleństwo wyboru jest ogromne.

Stosując dekoracje w kaktusy wprowadzicie do swojego mieszkania ciekawy i oryginalny klimat.
Trochę szaleństwa i egzotyki nie zaszkodzi. Spójrzcie jak ciekawie może to wyglądać:)


Zaczynamy inspirację - zostańcie jeszcze.:)







Dzień dobry zapraszamy do wnętrza oryginalnego, ciepłego i wesołego.
Taka wycieraczka będzie wizytówką , że w tym wnętrzu może być bardzo ciepło i klimatycznie.







Jeżeli mowa o kaktusach to co powiecie o wazonach i figurkach w kształcie kaktusów.
Figurka kaktusa to najlepsza dekoracja do takich wnętrz.
Kształty wyglądają jak prawdziwe.








A może wieszak kaktus ? Który udekoruje korytarz, przedpokój lub  meksykańską łazienkę?









 A to już wnętrze meksykańskie - barwny dywan, bambus, 
zielone kolory i kaktus - tym razem żywy i prawdziwy kaktus w doniczce.




Do ciepłych kaktusowych wnętrz doskonale sprawdzają się wzorzyste tkaniny 
w beżach, brązach i czerni. Przedmioty z bambusa, trawy.
Rodem z Meksyku :)










Witamy w kaktusowej łazience . Zaczerpnięto tutaj dekoracje z kaktusem.
Figurki ceramiczne kaktusy, tekstylia z kaktusem.
W zestawieniu ze spokojną bielą przedstawia się to imponująco.







Pokój dzienny - wzorzyste poduszki na kanapie i motyw dekoracji z kaktusami .







Kaktusy w kuchni - czemu nie.
Dodatki w kolorze czarnym i zielonym w zestawieniu z bielą.






Propozycja dla odważnych pokój dziecka z tapeta w kaktusy

 




Na rynku możemy również znaleźć ciekawe tekstylia z motywem kaktusów.





Ciekawym rozwiązaniem są też tkaniny z kaktusami, które możemy
powiesić na ścianie np. za kanapą:




 DEKORACJE Z MOTYWEM KAKTUSA
W SKLEPIE ALEJA KWIATOWA

po więcej zapraszamy na naszą stronę sklepu














22 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że nie widziałem jeszcze tak oryginalnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw kaktusa wnosi do wnętrza odrobinę słońca :) Bardzo fajny i oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem gdzie szukasz dodatków ale są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te dekoracje! Sama w domu mam kilka kaktusów, więc może zdecyduje się na takie oryginalne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te kaktusowe wzory. Kupuję to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się motywy z kaktusami w salonie i tymi mini kaktusikami w łazience. Fajnie ożywiają przestrzeń i nadają ciekawego wyrazu. Czekam na więcej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne dekoracje, zwłaszcza te malutkie figurki kaktusów, dodaja takiego stylowego, ciepłego klimatu wnętrzom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje z motywem kaktusa strzał w dziesiątkę! Przepiękny i oryginalny motyw. Na pewno jest to dekoracja nietypowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta tkanina śliczna :). A dwie ostatnie figurki idealnie pasowałyby do mojego kaktusowego kącika! Zresztą sama możesz zobaczyć - ostatnio wrzuciłam na bloga zdjęcie :). Nie jakiś profesjonalny, ale wesoły. Kuszą mnie te kąciki z mnóstwem kaktusów żywych, w różnych kolorach, w jednej misie, czy czymś tam artystycznym... Może mi przyjaciółka pomoże dobrać :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ta ściana w kaktusy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że kwiaty wnoszą do wnętrz więcej radości i świeżości. Sama jednak zazwyczaj stawiam na kwiaty sztuczne (nie mam ręki do kwiatów), ale kaktusy to może być coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie czyta sie wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat jade w pociagu i sobie miło czytam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię tego typu dodatki, ale ostatnio zauważyłam, że posiadam po prostu za dużo takich dekoracji (wazony itp) i stawiam na wymianę poszewek na poduszki, kocy lub pościeli, która ładnie zaścielona i posiadająca ciekawy wzór daje super efekt we wnętrzu. Dużo inspiracji i ciekawych produktów znajduję na tej stronie: https://flhf.com.pl/nasze-marki/. Narzuta, którą miałam w sypialni na jesień wędruje do salonu i już mam wrażenie odmienionego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale przecież jeśli macie swój idealny styl, to po prostu idźcie w tym kierunku. Nie ma sensu z tego rezygnować. Ja na pewno mogę Wam podpowiedzieć, byście zajrzeli do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-z-barierkami-bell-w-stylu-skandynawskim-kolory i sprawdzili ich niesamowite łóżka. Czuję, że Was to zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zdecydowaną fanką kaktusów i taka aranżacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedni fotel ogrodowy potrafi zmienić każdą zewnętrzną przestrzeń w przytulne miejsce do wypoczynku. Dzięki ofercie dostępnej na https://ogrodolandia.pl/fotele-ogrodowe, można wybierać spośród foteli, które łączą w sobie estetykę z funkcjonalnością. Ciekawe wzornictwo i różnorodność kolorystyczna pozwalają na stworzenie wyjątkowego klimatu w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)