poniedziałek, 13 czerwca 2016

Latarnie i lampiony czyli dodatki na taras lub balkon

Letnie miesiące nastrajają nas do dekoracji ogrodowych z lampionami w tle. Zapalone wieczorem tworzą magiczny klimat. Uwielbiamy małe latarenki, lampiony, latarnie. Lampiony metalowe lub drewniane, rattanowe - na rynku wybór spory a my wybieramy zgodnie z naszym gustem.
Poniżej przedstawia jak zawsze garść inspiracji.



Lampiony na taras w klimacie marynistycznym - drewniane, metalowe z dekoracjami ze sznura. W sam raz na morskie wieczory,

źródło: pinterest.com


Lampiony z naturalnych surowców takich jak rattan lub trawa morska - idealna dekoracja na tarasie lub balkonie,

źródło: pinterest.com


Aranżacja i dekoracja latarni drewnianej, której przeznaczeniem jest nie tylko świeczka ale również mini rabata.

źródło: pinterest.com



Szklane lampiony na drewnianej postarzanej drabinie,


źródło: pinterest.com




Latarnie ze sklepu Aleja Kwiatowa www.sklep.alejakwiatowa.pl 






Starodawne drewniane lampiony do dekoracji w domu jak i w ogrodzie. 


źródło: pinterest.com



Szare, metalowe latarnie w otoczeniu kolorowych kwiatów i kamiennej ściany. 

źródło: pinterest.com



Latarenki metalowe czarne zawieszone na gałęzi - przepiękna dekoracja każdego ogrodu. 


źródło: pinterest.com



Magiczny klimat ażurowych lampionów zapalonych wieczorem.


źródło: pinterest.com



Lampiony na tarasie na stole

źródło: pinterest.com




źródło: pinterest.com





źródło: pinterest.com



Latarnie ze sklepu Aleja Kwiatowa 








24 komentarze:

  1. Takie lampiony tworzą niesamowity klimat! Co prawda ja nie mam ich w swoim mieszkaniu, ale moi rodzice w ogrodzie fajnie udekorowali przestrzeń podobnymi lampionami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampiony tworzą wspaniały klimat. Mam ich kilka w swoim mieszkaniu, ale trzeba przyznać, że ażurowe tworzą wspaniały klimat. Powstaje wspaniała gra świateł i bardzo nastrojowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to się marzy weranda, a na niej lampiony :D Weranda się buduje, a raczej maż buduje, więc lampiony tez niedługo się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się lampiony z drugiego zdjęcia (rattanowe), chciałbym kiedyś kupić sobie takie na taras :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądają lampiony ustawione przy jakimś wąskim przejściu, np. na schodach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie lampiony można wykonać samemu, jeśli ma się dobre narzędzia i materiał :) Albo chociaż same półeczki na nie, jak tutaj na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dodatki są niezwykle klimatyczne :) Pozwalają nadać więcej intymności chwilom spędzonym z najbliższą nam osobą. Szczególnie przypadła nam aranżacja ustawionych lampionów w przejściach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimacik, a do tego te piękne lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie lampiony. Sprawdzają się nie tylko w ogrodzie, ale również w domu. Mam kilka w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne lampiony widziałam w selgrosie :)
    Patrząc na zdjęcia kuchni utwierdziłam się w tym, że w następnym domu moja kuchnia będzie w kolorach białym i błękitnym.Nie zapomnę też o zainstalowaniu pod zlewem filtru molekularnego - najlepsze rozwiązanie moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne lampiony! Idealne na letnie noce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te lampiony! Ja już powoli szukam własnie inspiracji jeżeli chodzi o ozdoby i lampiony świąteczne! Znalazłam świetną hurtownie internetową gdzie wypatrzyłam bardzo tanie świeczki, więc chciałabym w tym roku postawić na taki styl oświetlenia. Dokładnie znalazłam to tutaj! https://pm-m.pl/275-swiece . Już nie mogę się doczekać, aż zacznę tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ozdoby :) Ja na moim tarasie zamontowałam ostatnio odstraszacz ptaków, ponieważ miałam ogromny problem z gołębiami przez co nie mogłam go urządzić. Od czasu montażu urządzenia problem całkowicie zniknął a ja mogę całkowicie oddać się dekorowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od zawsze marzyłam o takich lampionach, więc koniecznie muszę wybrać się na zakupy. Jeżeli chodzi o sam taras to na https://perfecta.pl/oslony-zewnetrzne/pergola-tarasowa/ widziałam fajne osłony zewnętrzne, dzięki którym można zabudować sobie takie pomieszczenie. Jak ktoś nie ma, a bardzo by chciał, to opcja jest. Wystarczy tylko trochę popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam lampiony, stanowią ciekawą ozdobę wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  16. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas lampiony i latarnie to must have na tarasie. Wieczorkiem tworzą fajny klimat. Sporo produktów na taras zamówiłam https://emako.pl/pol_m_Ogrod-i-zwierzeta_Artykuly-na-balkon-i-taras-4868.html. Efekt bardzo mi się podoba. Mamy spory taras po 4x5metrów, co daje pole do popisu. Po całym dniu w pracy lubię spędzać w nim czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie takie dodatki myślę, że świetnie sprawdzą się również w każdym ogrodzie i to jest miejsce gdzie każdy zasługuje na dobry wypoczynek. Zachęcam także do sprawdzenia świetnych mebli ogrodowych od https://ogrodolandia.pl/meble-ogrodowe i dla mnie są one niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas na pergoli tarasowej również mamy dużo lampionów, wyglądają bardzo magicznie. Cała nasza pergola wygląda bardzo nowocześnie o każdej porze roku, nawet zimą, dzięki mojej żonie, która ją dekorowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne dodatki na doświetlenie tarasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi podobają się różne rodzaje dekoracji. Wiele z nich można na przykład zamówić online. Uważam, że jest to bardzo wygodna opcja. Zakupy internetowe w dzisiejszych czasach mają naprawdę wiele różnych zalet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)