niedziela, 24 kwietnia 2016

Aranżacja pokoju młodzieżowego

Zaprojektowanie funkcjonalnego pokoju młodzieżowego to wyzwanie przed którym stoją rodzice.
Ważne aby sprostać wymaganiom młodego człowieka i zaprojektować wnętrz w którym będzie czuł się dobrze.



Pokój w kolorach turkusu i bieli wprost dla młodej dziewczyny :) 

v



Porządek na biurku to podstawa dobrej organizacji pracy i nauki. Proste biurko z białym blatem - tutaj wszystko jest na swoim miejscu.

  źródło: pinterest.com




Pokój nastoletniej księżniczki skąpany w pastelowych różach

  źródło: pinterest.com



Męska strona wnętrza jak Wam się podoba ?


  źródło: pinterest.com



Budzik metalowy /sklep Aleja Kwiatowa/



Poroże na ścianę - głowa łosia /sklep Aleja Kwiatowa/


Obrazy z napisami na ścianę /sklep Aleja Kwiatowa/






Pokój dla młodego mężczyzny w kolorach szarości i bieli z prostą antresolą

  źródło: pinterest.com



Pastelowy jasny pokój dla młodej dziewczyny - stylowy.


  źródło: pinterest.com




Styl rockowy w pokoju młodzieżowym. Oryginalny pomysł.

  źródło: pinterest.com



Kolorowe dodatki w pokoju to coś co lubi większość nastolatek. Pokój nastraja do pozytywnej energii i radości.





Koce i narzuty na łóżko /sklep Aleja Kwiatowa/






Brąz i turkus - idealne połączenie w pokoju młodej osoby

  źródło: pinterest.com





Czarno-białe dodatki dodają charakteru w tym pokoju.


  źródło: pinterest.com




Wygodny i funkcjonalny pokój  - jest miejsce do odpoczynku i nauki.


  źródło: pinterest.com



Pokój młodego podróżnika 


  źródło: pinterest.com


Skromny pokój nastolatki


  źródło: pinterest.com



Oryginalna ściana z napisami

  źródło: pinterest.com



Pokój dla młodego artysty, miłośnika muzyki.

  źródło: pinterest.com



Pokój urządzony w stylu skandynawskim. Surowe drewno, biel i czarne dodatki.


 źródło: pinterest.com

30 komentarzy:

  1. Ta antresola jest piękna! Chodzi mi o tę kanapową wersję. Nigdy nie przepadałam za spaniem na antresoli, ale taki relaks - czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje. Wprawdzie np. wykorzystanie drabiny bym długo rozważał ale można w tym wpisie znaleźć kilka fajnych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne turkusowe ściany, coraz bardziej podoba nam się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktos wie gdzie zakupic lampe z 1 zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje serce podbiło łóżko z ostatniego zdjęcia. Kocham takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarno biały pokój z kolorowym Indianinem najpiękniejszy. Sama chciałabym taki mieć, choć do młodzieży to mi już daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super projekty, niektóre wg. mnie nieco przesadzone, ale generalnie prezentują się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz wśród nastolatków bardzo popularny jest styl loftowy i industrialny, metalowe i drewniane meble, takie trochę podstarzałe. Ceglane lub betonowe ściany i widoczne przewody elektryczne. Dla odważnych :-) ale godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne projekty, szczególnie podobają mi się dwa zdjęcie pokoju 4 Męska strona wnętrza i zdjęcie Pokoju dla młodego artysty :D Można podpatrzeć fajne rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne wnętrza nie tylko dla młodzieży ;) nowocześnie, stonowanie i ze smakiem, takie wnętrza lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie rozwiązania. Podoba mi się biurko do pokoju dziecka ze zdjęcia nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne aranżacje, nad kilkoma warto się dobrze zastanowić, bo są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pomysły, zwłaszcza ten pokój w stylu rockowym, z piętrowym łóżkiem. Najbardziej przypadł mi do gustu. Chyba wezmę go pod uwagę podczas remontu :)

    Czekam na kolejne inspiracje i posty,
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio z żoną rozmawialiśmy o tym, jak urządzić pokój naszej córki i właśnie ten artykuł był naszą inspiracją. Te dodatki do domu idealnie wpasowały się w gust naszej małej księżniczki! Czekam na kolejne inspiracje oraz posty z tej kategorii, gdyż są naprawdę wartościowe i przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie jak zawsze wspaniałe inspiracje i mnóstwo świetnych zdjęć. Co do pokoju dziecięcego to moim zdaniem koniecznie musi w nim stać drewniane łóżko z szufladami i porządne biurko a jeśli chodzi o dodatki i kolory, dajmy czasem zadecydować dzieciom co im by się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna inspiracja do zaprojektowania pokoju. Ja korzystałam z usług firmy Burzyńscy meble, cały pokój był już zaprojektowany i wystarczyło tylko zamówić meble. A najbardziej podobają mi się dobrane naklejki na meble.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadł mi do gustu "pokój małego podróżnika". Wiecie może gdzie zakupić taką naklejkę na ścianę?
    Jeśli szukacie drobnych dodatków do mieszkania polecam świetną hurtownię internetową ponieważ mają tanie, ciekawe produkty https://pm-m.pl/272-hurtownia-kwiatow-sztucznych.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie pokoje są bardzo fajne ale zdecydowanie przed ostatni pokój "Pokój dla młodego artysty, miłośnika muzyki" przypadł mi najbardziej do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętaj swój pokój jak byłam nastolatką - ściany całe w plakatach, własnoręcznie "zrobiony" baldachim, świeczki wszędzie, indyjskie dodatki - taka kakofonia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe inspiracje. Ładne zdjęcia. My właśnie urządzamy pokoik dla synka, którego się spodziewamy za 3 miesiące :) Chcemy zrobić mu niebieski pokoik i jakieś białe elementy. Mebelki juz mamy. Zastanawiamy się jednak jeszcze nad oświetleniem. Na https://kupujlampy.pl/blog/jak-wybrac-odpowiednie-lampy-wiszace-do-pokoju-dzieciecego-i-mlodziezowego/ znalazłam porady jak wybrać odpowiednie lampy do pokoju dziecka. Zdecydowanie ułatwi nam to wybór i będziemy zamawiać lampy do pokoju synka przez sklep internetowy. Mój wielki brzuch już uniemożliwia mi zakupy stacjonarne. Zastanawiam się czasami czy nie mam tam dwóch dzieciaków bo brzuch jest olbrzymi. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem niezłe pomysły i sama wiem po sobie jak bardzo trudno jest wybrać dobrą aranżację do takich wnętrz. Tym bardziej, że samo urządzanie pokoju młodzieżowego http://szansadzieciom.pl/pokoj-nastolatka-piec-zasad-urzadzania/ nie jest łatwe, to wcale nie oznacza że jest to niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra pomysły z antresolą! W młodzieżowym, czy dziecięcym pokoju zawsze przyda się dodatkowa przestrzeń, a dzięki takim sprytnym rozwiązaniom wszystko zawsze będzie na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe inspiracje. :) Chociaż ja generalnie nie przepadam za zbyt dużą ilością ozdób, wydaje mi się to trochę wymuszone. Te ozdobne żyrandole i inne kwiatki sterczące ze ścian by mnie irytowały, nie wiem, jak nastolatka. Ten minimalistyczny męski pokój czarno-biały jest okej (ale on z drugiej strony prezentuje się trochę ponuro). Ten pokój z tapetą w mapę świata - kusząca propozycja. Najbardziej podobają mi się ostatnie dwa pokoje, ten rockowy i ten w stylu skandynawskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje - każdy nastolatek jest inny i ma inne pomysły. Dobrze, że są takie blogi, gdzie można zaczerpnąć inspirację

    OdpowiedzUsuń
  25. Zobaczcie jak można ozdobić ściany w pokoju dziecka: https://zalepieni.pl/naklejki-xxl-na-sciane/ Gotowe inspiracje do wyboru. Wielkie, kolorowe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne są takie poradniki, bo ułatwiają urządzanie wnętrz. A nie lada wyzwaniem jest aranżacja pokoju dziecka. Przeglądając internet trafiłam też na propozycje projektowe biura architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/pokoj-dzieciecy . Myślę, że warto przejrzeć ich rozmaite rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybierając tapicera do odnowienia mojego zestawu wypoczynkowego, szukałem kogoś, kto łączy tradycyjne techniki z nowoczesnym designem. Ważna jest dla mnie zarówno funkcjonalność, jak i wygląd. Dla osób poszukujących takiej kombinacji w Warszawie, polecam https://tapicer.warszawa.pl/. Ich prace są dowodem na to, że można połączyć starą technikę z nowoczesnym stylem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)